Hopp til hovedinnhold

Markedsbesøket Trade Mission

Hvert år arrangerer vi flere Trade Missions, der grupper av norske bedrifter utforsker nye markeder. Besøket gir deg unik innsikt i konkrete markedsmuligheter, og hjelper deg å knytte verdifulle kontakter for å utvide virksomheten globalt.
Dame som står med armene i kors og smiler
© Foto: Getty Images

En Trade Mission skreddersys av våre rådgivere på internasjonale kontorer. Det settes opp digitale møter i forkant av markedsbesøket som gir deg praktisk informasjon om programmet. Selve markedsbesøket varer to til fem dager.

Hvem kan delta?

Trade Missions er rettet mot norske bedrifter som har høyt ambisjonsnivå, en eksportstrategi forankret i styret og ressurser til å gå internasjonalt.

Hva lærer du?

På en Trade Mission møter du potensielle kunder og forretningspartnere. Du kan utforske relevante muligheter og skaffe verdifull informasjon for å ekspandere i et marked. Markedsbesøket gir også førstehåndskunnskap om lokale markedsforhold og forretningskultur.

Programmet varierer avhengig av hva som skal oppnås i den enkelte Trade Mission. Gruppen får digital oppfølging i etterkant av markedsbesøket.

Kontaktperson

Tom Falk HaldSeniorrådgiver
Publisert :
Sist oppdatert :